9 dec. 2011

Satan vad skönt jag har glömt min mobil.

Idag glömde jag min mobil hemma. Igen kunde alltså nå mig. Jag hade massor av saker jag var tvungen att leverera och stämma av under dagen. Hur skulle detta gå? Jag kan säga att det gick alldeles utmärkt. Det var riktigt skönt. Kunde bara sitta och tokjobba ifred... eller nja mailen plingade ju till med jämna mellanrum.

Det verkar vara praxis att man alltid ska vara tillgänglig. Det är som om något riktigt allvarligt har hänt om man inte svarar inom en timme. Men det är mitt eget fel. Jag säger det. Ring när som inga tider eller dagar är heliga. Kanske ska jag ändra detta. Jag är skadad egen företagare. Alltid redo.

I helgen har jag ingenting planerat förutom ett dop, så skönt. Jag ska smygjobba lite men annars ska det bli gött att bara åka lite pulka och ta sovmorgon.

Ha en skön helg ses på måndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar