9 feb. 2012

Det går bra tafsa på magen så länge du inte är ett äckligt fyllo



Det verkar finnas två läger. Vissa hatar när folk tar på deras gravidmage. Andra bryr sig inte. Själv så bryr jag mig inte. Tycker bara att det är lite trevligt och lite gulligt att människor hälsar på bebisen i magen. Men sedan är det ju väldigt konstigt att helt okända människor verkar tycka det är OK att komma fram och ta på ens mage. Eller för den delen ta på en över huvud taget. Såsom det var för Hanna Hedlund. Men människor som jag har någon typ av relation till får gärna komma fram och hälsa på magen. Jag har vänner som känner precis tvärt om så själv brukar jag fråga innan.

Däremot HATAR jag när någon tar mig i ansiktet. Det har jag fobi för. Det är värre än om någon tar mig på rumpan och tuttarna! Där har man ju i alla fall kläder i mellan. Smutsiga händer mot mina kinder. Usch jag ryser vid bara tanken. BACILLER!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar