14 feb. 2012

Man kanske ska slå till på ett par kalsonger så här på alla hjärtans dag.


Jag kom på mig själv härom dagen, att titta på allt annat än kalsongerna, när jag stod mittemot en enorm poster på David Beckham från H&M . Det var liksom oundvikligt. Men det är inte alls mitt fel. Jag kunde ju inte rå för att hans paket var rakt i ögonhöjd. 

Det var ren tur att jag inte körde bil. Vad tänker dom? Känner dom inget ansvar att lansera denna kampanj när det är som mest halkigt ute. Ja, ja jag förstår det är alla hjärtans dag och alla förväntas springa iväg och shoppa läckra underkläder och att det är bra för försäljningen. Men till viket pris?

Denna gång gick det bra. Det var bara fyraåringen som hann springa iväg och kurragömma sig medan mamma stod förblindad i någon sekund. Jag var ju tvungen att fundera. Rent fackmannamässigt. Undra vem som har gjort retuschen? Och framför allt undrar jag vem som i slutändan fick godkänna retuchen.

Hoppas du har en skön Alla Hjärtans Dag med eller utan fina underkläder!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar