20 mars 2012

Vad gör dom på Telias supportavdelning egentligen?



Nu har jag väntat en vecka på att Telia ska återkomma till mig med svar på varför min nya telefon inte fungerar som den ska. På Telia kan du välja om du vill ha "lyxsupport" för 19 kr/min eller en vanlig "bondsupport".

Ursäkta?!??!!! Ska JAG betala för att få hjälp av ett företag som sålt en tjänst till mig som inte fungerar?

Telia skickade ett mail till mig ( när jag mailat och påmint dom)  där de skrev att det kan ta upp till TIO DAGAR innan någon på support har tid att hjälpa mig!

Vad ger dom för lön till personerna som jobbar på den supporten som är gratis? Betalar dom i portvin? För dom känns inte så nyktra och effektiva.

2 kommentarer:

  1. P.S
    Support betyder = stöd, understöd, kundstöd, service, användarhjälp.

    Än så länge har jag inte fått ta del av detta.

    SvaraRadera
  2. Min make har svurit att han ALDRIG i hela sitt liv ska ha Telia igen pga av deras urusla kundtjänst, katastrofdålig!

    SvaraRadera