12 apr. 2012

Från ett nummer till ett annat.



Från "Chanel No 5 Paris" till "Nr 11" under näsan.

Man vet aldrig var livet tar en. För sju år sedan bodde och jobbade jag i Paris. Jag inspirerades av staden och människorna. Gick på häftiga utställningar, visningar, fester, drack vin till maten. Jag träffade en av mina bästa vänner i Paris. Hon var och ÄR en stor inspirationskälla för mig. Kolla in hennes fantastiska blogg HÄR.

Idag bor jag åter igen i Sverige och är trebarnsmamma. Vad hände? Kan man bli inspirerad av vardagen i Sverige med man och tre barn? För det är mitt liv just nu. Svar JA. Visst kan man det. Du kan bli inspirerad var du än bor. Vem du än är. Gräv där du står. Gör något av det du har. Var stolt där du är. Man kan hitta inspiration överallt.

Jag trodde nog inte det förut. Att min stora inspirationskälla en dag skulle vara att torka bort en elva av snor under min tvåårings näsa.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar