26 juli 2012

Lyssna inte till ditt hjärta


Var jävligt glad att du inte rymde med en cirkus när du var 16. Idag ser nämligen den unga, sexiga, mörkhåriga killen ut så här. Jag vet, för jag var på Maria Magdalena marknad i Åhus idag och denna man stod vid karusellerna.

När man tänker tillbaka så är man väldigt glad att alla ens drömmar i tonåren INTE slog in. Känns som om killarna man föll för då kanske inte riktigt skulle vara ens förstahandsval idag. Ni som var med på den tiden förstår vad jag menar.

Puss // Miss i

2 kommentarer:

  1. Haha, så sant så sant. Tack för alla skratt jag fått av att läsa din blogg. Du är så mitt i prick! Själv blev jag för inte så länge sedan vän på facebook med en "gammal kärlek" som jag planerade att flytta till Mexico och skaffa två barn med. Tur att det inte blev av tänker jag nu:-)...

    SvaraRadera
  2. Tänk du kanske skulle kunnat bo i en husvagn i Mexico med fem barn...eller i ett slott :-P
    Man kan verkligen få ångest när man tänker på hur det hade kunnat bli.

    Vad kul att du gillar bloggen. Det är sånt som får mig att fortsätta :-)

    Allt gott // Miss i

    SvaraRadera