18 sep. 2012

Kan inte fatta varför jag har så ont i höften.



...eller jo jag kan kanske fatta varför. Men jag vet inte vad jag ska göra för att bli av med det onda. 

OCH så har jag ju Googlat. OCH som vanligt så passar mina symtom in på diverse hemska sjukdomar. Jag är lite "worst case scenario" när det gäller sjukdomar. Jag tror det värsta. Då blir jag positivt överraskad om det INTE är så. När jag är där ute på nätet och söker efter vad det är för fel på mig så inser jag hur sjukt många det verkar vara som har problem EFTER dom fått barn. Det verkar finnas massa konstiga följder av att ha varit gravid. Förutom de uppenbara "biverkningarna" av en graviditet så finns det dom som t.e.x får problem med både handleder och fötter. Det var ju lite otippat.

Jag ska boka tid på vårdcentralen. Kommer kanske "bara" få komma till en sjukgymnast. Vilket vore super om det bara var att träna bort det onda. Kanske ett bra sätt att börja träna efter fem år av frånvaro.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar